עמוד הבית » שרות אחיות
עמותת מפרקים צעירים משתתפים בצערם של אלה שאיבדו את היקר להם מכל, שולחים איחולי החלמה לפצועים ותפילה עבור החטופים והחיילים שישובו הביתה לשלום.
תרומתכם להמשך וחיזוק פעילות העמותה נדרשת, בקרוב נצא לדרך עם כרטיס חבר. מתי? איך זה יעבוד? סבלנות, ממש עוד מעט נצא עם פרסום נרחב. שווה לחכות.
היכונו, היכונו, היכונו, קו חם - מענה אנושי, קשוב כתמיכה ראשונית, הניתן ע"י מתנדבים מתוך עמותת מפרקים צעירים שעברו הכשרה, יוצא לדרך ממש בקרוב. פרטים נוספים ממש מעבר לפינה.
לקבלת מידע יש להתקשר 1-800-250-255
בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 17:00
מוקד שירות אינו פעיל. במידת הצורך יש לפנות לרופא המטפל / מרפאת אחיות בה ניתנו הטיפולים.
תוכנית השירות אינה פועלת זמנית.
תוכנית השירות מיועדת לחולים ראומטיים החולים ב SSC-ILD או מחלות אוטואימוניות אחרות המעורבות במחלת ריאות אינטרסטיציאלית פרוגרסיבית, המטופלים בתרופה אופב (OFEV):
חולים מבוגרים הסובלים ממחלת ריאות אינטרסטיציאלית כרונית (ארוכת טווח) המאופיינת בפיברוזיס מתקדם (פרוגרסיבי).
להאטת קצב ההידרדרות בתפקוד הריאה באנשים החולים במחלת טרשת רב מערכתית (סקלרודרמה) עם מעורבות של מחלת ריאה אינטרסטיציאלי.
תוכנית הדרכה, ליווי ומעקב בעזרת אחות מוסמכת.
• תוכניות אחיות, הדרכה עם שירות ללא עלות עד הבית ומגוון שירותים נוספים.
הגב' נעמי קריגר, אזור תל-אביב וצפונה: 052-8796105
הגב' עינה ברקוביץ', אזור תל-אביב ודרומה: 052-6209938
השירות מיועד לחולים המקבלים זריקה עצמית ולא עירוי.
כל מטופל באקטמרה, שקיבל מרשם, יוכל לפנות אל מוקד טלפוני של חברת שר"ן שמספרו 03-7464016.
שעות פעילות המוקד הן ימים א-ה בשעות 8:00-17:00. המוקד סגור בימי שישי, בערבי חג, שבתות וחגים.
מעבר לשעות הפעילות יש מענה קולי וניתן להשאיר הודעה כדי שיחזרו למטופל.
הפניה למוקד מחייבת שימוש בסיסמא, שמקבלים מן הרופא שנתן את המרשם! אנא דאגו לקבל זאת מהרופא.
חברת שרן נותנת שירות הדרכה ותמיכה לארלזי.
יצירת קשר להדרכה וליווי:
03-7464013, בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00.
למעט בערבי חג, חגים וחול המועד.
במקרים של שאלות טכניות כדוגמא – מזרק שהיה בקירור, ולא היה חשמל למס' שעות – מה ניתן לעשות? או למשל – הבחנתי בבועות בתוך המזרק כשהזרקתי, שאלות דומות לאלו, ניתן ליצור קשר עם מדיקל אינפורמשיין ולדווח על כך: 03-9201111
חברת שרן נותנת שרות הדרכה ותמיכה ע"י אחות מוסמכת לבנליסטה 200 מ"ג, הזרקה תת עורית בעט מזרק מוכן לשימוש.
ההדרכה ניתנת בבית המטופל וללא עלות.
להרשמה לתוכנית: 03-7464011
שעות פעילות המוקד: ימי א'-ה' 8:00-17:00
בימי ו', ערבי חג, שבתות וחגים – ניתן להשאיר פרטים במענה הקולי.
חברת מדיקר מציעה הדרכה ללא עלות להזרקה עצמאית ועצמאית ע"י אחות מוסמכת.
לפרטים ויצירת קשר:
ימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00
מס' הטלפון: 1-700-70-2540
חברת שרן נותנת שירות הדרכה ותמיכה להיירימוז.
יצירת קשר להדרכה וליווי:
03-7464013, בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00.
למעט בערבי חג, חגים וחול המועד.
במקרים של שאלות טכניות כדוגמא – מזרק שהיה בקירור, ולא היה חשמל למס' שעות – מה ניתן לעשות? או למשל – הבחנתי בבועות בתוך המזרק כשהזרקתי, שאלות דומות לאלו, ניתן ליצור קשר עם מדיקל אינפורמשיין ולדווח על כך: 03-9201111
השירות כולל: הדרכה אישית מאחות מוסמכת על אופן השימוש והאחסון של טאלץ.
מערך תמיכה טלפוני אקטיבי למטופל/ת עד סיום הטיפול.
ערכת התחלת טיפול.
המוקד מאויש וזמין למטופל/ת בימים א’-ה’ בין השעות .8:00-17:00
מס' הטלפון: 1-700-50-46-46
תוכנית AbbVie Care מציעה תמיכת אחות אישית, הדרכת הזרקה בבית המטופל ושירותים נוספים ללא עלות.
להרשמה לתוכנית ולמידע נוסף 6718* בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 17:00.
התוכנית מיועדת להורים לילדים חולים במחלות מפרקים של הילדות, לבוגרים ומבוגרים.
תמיכה והדרכה של אחות לאורך כל תקופת הטיפול, שרות אחיות משלים (ללא עלות) הכולל בין היתר תזכורות טלפוניות לפני מתן עירוי, שיחות יזומות ע"י אחיות, מענה לשאלות הקשורות למחלה ולטיפול, עזרה בהתמודדות עם הטיפול והמחלה, ועוד.
לפרטים ויצירת קשר בימים א'-ה': 1-700-50-49-49 בין השעות 08:00 – 17:00.
שירות האחיות פועל בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00. יש להתקשר למס' הטלפון: 1-800-232303.
תמיכה והדרכה של אחות לאורך כל תקופת הטיפול, שרות אחיות משלים (ללא עלות) הכולל בין היתר תזכורות טלפוניות לפני מתן עירוי, שיחות יזומות ע"י אחיות, מענה לשאלות הקשורות למחלה ולטיפול, עזרה בהתמודדות עם הטיפול והמחלה, ועוד.
לפרטים ויצירת קשר בימים א'-ה': 1-700-50-49-49 בין השעות 08:00 – 17:00.
שירות האחיות נסגר. התמיכה ניתנת ע"י אחיות קהילה
מוזמנים ליצור קשר עם האח/ות או המוקד:
טלפון ליצירת קשר עם המוקד: 8612 *שלוחה 5
שעות פעילות בימי א׳-ה׳ בין השעות 08:00 – 17:00
טלפון ליצירת קשר עם האח/ות: 054-6696233
שעות פעילות בימי א׳-ה׳ בין השעות 08:00 – 20:00
וימי ו' בין השעות 08:00 – 12:00
השירות ניתן על ידי אח/ות מוסמך/ת ובמידת הצורך על ידי אנשי מקצוע אחרים (דיאטנית קלינית ו/או פגישות עם מאמנת בריאות לשיחות לתמיכה והתמודדות עם המחלה)*
התוכנית מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי.
*ניתן ע"י אנשי מקצוע שהוכשרו לכך בעלי רקע פרה רפואי.
מוקד אחיות טלפוני:
*השירות פעיל בימי א'-ה' בשעות 8:00-19:00.
* מענה בשפה העברית, ערבית, רוסית ואנגלית.
מספר הטלפון: 09-9700561
מטופלי רינבוק זכאים לתמיכה הכולל ליווי, כלים לניהול המחלה ולטיפול ברינבוק ומידע מהימן, לכל אורך תקופת הטיפול וללא עלות.
למידע נוסף והצטרפות לתוכנית ניתן לפנות למוקד בטלפון 6718*.
המוקד פעיל בימים א' – ה', בין השעות 08:00 – 17:00.
האחות זמינה למטופלים בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 20:00 וביום ו' בין השעות 08:00 – 12:00.
תמיכה והדרכה של אחות לאורך כל תקופת הטיפול, שרות אחיות משלים (ללא עלות) הכולל בין היתר תזכורות טלפוניות לפני מתן עירוי, שיחות יזומות ע"י אחיות, מענה לשאלות הקשורות למחלה ולטיפול, עזרה בהתמודדות עם הטיפול והמחלה, ועוד.
לפרטים ויצירת קשר בימים א'-ה': 1-700-50-49-49 בין השעות 08:00 – 17:00.
התכנים באתר אינם בגדר המלצה ו/או תחליף לייעוץ רפואי. כל הזכויות שמורות לעמותת מפרקים צעירים © תקנון האתר
תרומתכם תאפשר לעמותה להמשיך ולסייע לחולים בשיפור איכות חייהם, בהעלאת המודעות למחלות מפרקים ובמתן תקווה להתמודדות עם המחלה.
אנו מודים לכל אחד אשר יכול לתמוך על מנת להמשיך ולעזור לחולי דלקות מפרקים ולבני משפחותיהם.
פעילות העמותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור. תרומתכם תתקבל בברכה ובתודה מקרב לב.
העמותה מוכרת כמלכ"ר וכמוסד ציבורי ותרומותיה פטורות ממס לפי סעיף 46א' לפקודת המס