חרבות ברזל - אתם/ן לא לבד

עמותת מפרקים צעירים משתתפים בצערם של אלה שאיבדו את היקר להם מכל, שולחים איחולי החלמה לפצועים ותפילה עבור החטופים והחיילים שישובו הביתה לשלום.

תרומתכם להמשך וחיזוק פעילות העמותה נדרשת, בקרוב נצא לדרך עם כרטיס חבר. מתי? איך זה יעבוד? סבלנות, ממש עוד מעט נצא עם פרסום נרחב. שווה לחכות.

קו חם, טלפוני לייעוץ ראשוני - 04-8222610 (הייעוץ אינו רפואי, ניתן בשפה העברית בלבד)

שירות אחיות

ברוכים הבאים לאזור שירות האחיות של תרופות ביולוגיות שונות שנועדו לחולי דלקות מפרקים. אנו מבינים את האתגרים הייחודיים העומדים בפני המתמודדים ולכן הוספנו את עמוד המידע לגבי שירותי אחיות.

לקבלת מידע יש להתקשר 1-800-250-255

בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 17:00

מוקד שירות אינו פעיל. במידת הצורך יש לפנות לרופא המטפל / מרפאת אחיות בה ניתנו הטיפולים.

תוכנית השירות אינה פועלת זמנית.

תוכנית השירות מיועדת לחולים ראומטיים החולים ב SSC-ILD או מחלות אוטואימוניות אחרות המעורבות במחלת ריאות אינטרסטיציאלית פרוגרסיבית, המטופלים בתרופה אופב (OFEV):

חולים מבוגרים הסובלים ממחלת ריאות אינטרסטיציאלית כרונית (ארוכת טווח) המאופיינת בפיברוזיס מתקדם (פרוגרסיבי).
להאטת קצב ההידרדרות בתפקוד הריאה באנשים החולים במחלת טרשת רב מערכתית (סקלרודרמה) עם מעורבות של מחלת ריאה אינטרסטיציאלי.
תוכנית הדרכה, ליווי ומעקב בעזרת אחות מוסמכת.

סרטון הדרכה לתרופה >

• תוכניות אחיות, הדרכה עם שירות ללא עלות עד הבית ומגוון שירותים נוספים.
הגב' נעמי קריגר, אזור תל-אביב וצפונה: 052-8796105
הגב' עינה ברקוביץ', אזור תל-אביב ודרומה: 052-6209938

השירות מיועד לחולים המקבלים זריקה עצמית ולא עירוי.
כל מטופל באקטמרה, שקיבל מרשם, יוכל לפנות אל מוקד טלפוני של חברת שר"ן שמספרו 03-7464016.
שעות פעילות המוקד הן ימים א-ה בשעות 8:00-17:00. המוקד סגור בימי שישי, בערבי חג, שבתות וחגים.
מעבר לשעות הפעילות יש מענה קולי וניתן להשאיר הודעה כדי שיחזרו למטופל.
הפניה למוקד מחייבת שימוש בסיסמא, שמקבלים מן הרופא שנתן את המרשם! אנא דאגו לקבל זאת מהרופא.

חברת שרן נותנת שירות הדרכה ותמיכה לארלזי.
יצירת קשר להדרכה וליווי:
03-7464013, בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00.
למעט בערבי חג, חגים וחול המועד.

במקרים של שאלות טכניות כדוגמא – מזרק שהיה בקירור, ולא היה חשמל למס' שעות – מה ניתן לעשות? או למשל – הבחנתי בבועות בתוך המזרק כשהזרקתי, שאלות דומות לאלו, ניתן ליצור קשר עם מדיקל אינפורמשיין ולדווח על כך: 03-9201111

חברת שרן נותנת שרות הדרכה ותמיכה ע"י אחות מוסמכת לבנליסטה 200 מ"ג, הזרקה תת עורית בעט מזרק מוכן לשימוש.

ההדרכה ניתנת בבית המטופל וללא עלות.

להרשמה לתוכנית: 03-7464011

שעות פעילות המוקד: ימי א'-ה' 8:00-17:00

בימי ו', ערבי חג, שבתות וחגים – ניתן להשאיר פרטים במענה הקולי.

חברת מדיקר מציעה הדרכה ללא עלות להזרקה עצמאית ועצמאית ע"י אחות מוסמכת.

לפרטים ויצירת קשר:

ימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00

מס' הטלפון: 1-700-70-2540

חברת שרן נותנת שירות הדרכה ותמיכה להיירימוז.
יצירת קשר להדרכה וליווי:
03-7464013, בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00.
למעט בערבי חג, חגים וחול המועד.

במקרים של שאלות טכניות כדוגמא – מזרק שהיה בקירור, ולא היה חשמל למס' שעות – מה ניתן לעשות? או למשל – הבחנתי בבועות בתוך המזרק כשהזרקתי, שאלות דומות לאלו, ניתן ליצור קשר עם מדיקל אינפורמשיין ולדווח על כך: 03-9201111

השירות כולל: הדרכה אישית מאחות מוסמכת על אופן השימוש והאחסון של טאלץ.

מערך תמיכה טלפוני אקטיבי למטופל/ת עד סיום הטיפול.

ערכת התחלת טיפול.

המוקד מאויש וזמין למטופל/ת בימים א’-ה’ בין השעות 16:00 – 08:00

מס' הטלפון: 1-700-50-46-46

תכנית התמיכה למטופלי יומירה הפכה לשירות דיגיטלי.
הלינק לאתר:

https://cloud.abbviecare.com/Humira

ניתן להתקשר למספר של מוקד התכנית 6718* בשלוחה הייעודית למטופלי יומירה ולקבל לינק לאתר ובו:

• סרטוני הדרכת הזרקה
• הוראות הזרקה כתובות
• ערכת מידע לפני נסיעה לחו"ל

בכל שאלה אחרת יש לפנות לרופא המטפל או לרוקח בקופת החולים.

באם הנך מעוניין במידע נוסף ומענה אנושי בתוך האתר יש אפשרות ליצירת קשר, באמצעות לחיצה על האפשרות "למידע נוסף " – לאחר מכן תפתח תיבת מייל, יש לכתוב את הבקשה/שאלה ולציין מספר טלפון לחזרה, נציגי התכנית יחזרו אליכם טלפונית.

תמיכה והדרכה של אחות לאורך כל תקופת הטיפול, שרות אחיות משלים (ללא עלות) הכולל בין היתר תזכורות טלפוניות לפני מתן עירוי, שיחות יזומות ע"י אחיות, מענה לשאלות הקשורות למחלה ולטיפול, עזרה בהתמודדות עם הטיפול והמחלה, ועוד.
לפרטים ויצירת קשר בימים א'-ה': 1-700-50-49-49 בין השעות 08:00 – 17:00.

שירות האחיות פועל בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 17:00. יש להתקשר למס' הטלפון: 1-800-232303.

תמיכה והדרכה של אחות לאורך כל תקופת הטיפול, שרות אחיות משלים (ללא עלות) הכולל בין היתר תזכורות טלפוניות לפני מתן עירוי, שיחות יזומות ע"י אחיות, מענה לשאלות הקשורות למחלה ולטיפול, עזרה בהתמודדות עם הטיפול והמחלה, ועוד.
לפרטים ויצירת קשר בימים א'-ה': 1-700-50-49-49 בין השעות 08:00 – 17:00.

שירות האחיות נסגר. התמיכה ניתנת ע"י אחיות קהילה

מוזמנים ליצור קשר עם האח/ות או המוקד:
טלפון ליצירת קשר עם המוקד: 8612 *שלוחה 5
שעות פעילות בימי א׳-ה׳ בין השעות 08:00 – 17:00

טלפון ליצירת קשר עם האח/ות: 054-6696233
שעות פעילות בימי א׳-ה׳ בין השעות 08:00 – 20:00
וימי ו' בין השעות 08:00 – 12:00

השירות ניתן על ידי אח/ות מוסמך/ת ובמידת הצורך על ידי אנשי מקצוע אחרים (דיאטנית קלינית ו/או פגישות עם מאמנת בריאות לשיחות לתמיכה והתמודדות עם המחלה)*
התוכנית מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי.

*ניתן ע"י אנשי מקצוע שהוכשרו לכך בעלי רקע פרה רפואי.

מוקד אחיות טלפוני:
*השירות פעיל בימי א'-ה' בשעות 8:00-19:00.
* מענה בשפה העברית, ערבית, רוסית ואנגלית.
מספר הטלפון: 09-9700561

מטופלי רינבוק זכאים לתמיכה הכולל ליווי, כלים לניהול המחלה ולטיפול ברינבוק ומידע מהימן, לכל אורך תקופת הטיפול וללא עלות.

למידע נוסף והצטרפות לתוכנית ניתן לפנות למוקד בטלפון 6718*.

המוקד פעיל בימים א' – ה', בין השעות 08:00 – 17:00.

האחות זמינה למטופלים בימים א' – ה' בין השעות 08:00 – 20:00 וביום ו' בין השעות 08:00 – 12:00.

תמיכה והדרכה של אחות לאורך כל תקופת הטיפול, שרות אחיות משלים (ללא עלות) הכולל בין היתר תזכורות טלפוניות לפני מתן עירוי, שיחות יזומות ע"י אחיות, מענה לשאלות הקשורות למחלה ולטיפול, עזרה בהתמודדות עם הטיפול והמחלה, ועוד.
לפרטים ויצירת קשר בימים א'-ה': 1-700-50-49-49 בין השעות 08:00 – 17:00.

לתאום הדרכה ותמיכה לקבלת טיפול עם אחות מוסמכת (ללא תשלום) יש לפנות ל:

1-700-555-282
שעות הפעילות הן בימים א'-ה' בין השעות 08:00 – 17:00 (למעט ערבי חג וחגים)

השאירו פנייה ונחזור בהקדם

לידיעתכם, בנוסף על טופס זה, פתחנו  קו טלפוני לייעוץ ראשוני (לא רפואי) (ניתן להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם)
מענה יינתן בימים א',ג' 10:00 – 13:00, בימים ב',ד',ה' 18:00 – 21:00
מס' הטלפון – 04-8222610
המתנדבים שלנו מחכים לכם.
דוא"ל העמותה info@mifrakim.org.il

תרומה לעמותת מפרקים צעירים

תרומתכם תאפשר לעמותה להמשיך ולסייע לחולים בשיפור איכות חייהם, בהעלאת המודעות למחלות מפרקים ובמתן תקווה להתמודדות עם המחלה.
אנו מודים לכל אחד אשר יכול לתמוך על מנת להמשיך ולעזור לחולי דלקות מפרקים ולבני משפחותיהם.
פעילות העמותה מתאפשרת הודות לתרומות הציבור. תרומתכם תתקבל בברכה ובתודה מקרב לב.
העמותה מוכרת כמלכ"ר וכמוסד ציבורי ותרומותיה פטורות ממס לפי סעיף 46א' לפקודת המס

ניתן לתרום גם באמצעות העברה בנקאית

בנק מזרחי טפחות, סניף כרמל- 449, ח-ן 267434.

הרשמה לניוזלטר

הניוזלטר שלנו משאיר אותך בעניינים :) כל המידע המקצועי ומידע בנושא פעילויות הנוגעות לך במקום אחד!  
* שימו לב: יש להרשם עם המייל הפרטי מאחר וכתובות מייל במקומות עבודה או מוסדות ממשלתיים נחסמים מקבלת הדיוור

התחברות לעמותה

הידעת? השקנו מערכת לחברי עמותת מפרקים צעירים בלבד, המערכת שולחת עדכונים שונים ומידע בנושאים לפי בחירתך!

לשימוש במערכת יש להירשם לעמותה ❤️